تغییرات استقلال مقابل نفت-راهبرد معاصر
قضاوت دیدار ایران - قطر به داور ژاپنی سپرده شد جام جهانی ازبکستان | تیم ملی فوتسال ایران حذف شد رأی کمیته انضباطی نقض شد | جریمه ۳ میلیاردی برای استقلال رهبر معظم انقلاب: یاد شهیدان ضامن سلامت حرکت ملت ایران است ورود دو موج بارش پی‌ در پی به کشور از فردا شهادت ۷۲ نفر در پی حملات گسترده رژیم صهیونیستی به لبنان | ۴۰۰ نفر مجروح شدند تل‌آویو ادعای رسانه عبری درباره آتش‌بس با لبنان را تکذیب کرد بازگشت پیکر‌های مطهر ۹۷ شهید دفاع مقدس از مرز شلمچه معاون قوه قضائیه: اولویت استخدام نیرو برای دادگاه‌های صلح با نیرو‌های شورا‌های حل اختلاف است پزشکیان پس از پایان سفر به نیویورک: با سران بیش از ۱۵ کشور گفتگو کردیم هیئت پارلمانی ایران عازم روسیه شد بررسی دوباره موضوع کنکور در شورای عالی انقلاب فرهنگی ظریف: ایران در ماه‌های گذشته به شدت در برابر اسرائیل از خود خویشتنداری نشان داده است قیمت خودرو امروز ۵ مهر ۱۴۰۳ | کدام خودرو ۸۰ میلیون تومان گران شد؟ + جدول خبر مهم برای متقاضیان مسکن | تصمیم دولت چهاردهم درباره نهضت ملی مسکن

تغییرات استقلال مقابل نفت

استقلال در حالی به مصاف نفت مسجد سلیمان می‌رود که آبی‌های تهرانی با 4تغییر راهی میدان خواهند شد.
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۴ - ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - 2019 September 15
کد خبر: ۲۲۳۱۲

به گزارش راهبرد معاصر؛ استقلال در هفته سوم به مصاف نفت مسجدسلیمان می‌رود. دیداری که آبی‌ها امیدوارند با شکست حریف، از چالش اولِ فصل گذر کنند.

 

 استراماچونی هم برای تجربه اولین برد فصل با چند تغییر به مصاف حریف می‌رود. اولین تغییر استقلال که احتمالا دل‌پذیرترین تغییر هم است، تشکیل زوج یزدانی و دانشگر است.

 

دو مدافعی که به ترتیب هفته اول و دوم را محروم بودند تا دفاع استقلال در شروع فصل آسیب‌پذیر باشد. همچنین سمت چپ دفاع استقلال هم با تغییر مواجه خواهد شد. با خط خوردن میلاد زکی‌پور از لیست هجده نفره این تیم، هروویه میلیچ دفاع چپ استقلال در بازی با مسجدسلیمان خواهد بود. تغییر بعدی استقلال در خط هافبک است.

 

جایی که با مصدومیت فرشید باقری، مسعود ریگی وارد زمین می‌شود. البته ریگی یک خط عقب‌تر قرار می‌گیرد تا علی کریمی فضای بیشتری برای کمک به خط حمله داشته باشد. در خط حمله هم به نظر می‌رسد استراماچونی رضایت کافی از عملکرد دیاباته نداشته و مجددا مرتضی تبریزی به ترکیب این تیم برمی‌گردد.

 

منبع: خبرآنلاین

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار